lunes, 16 de febrero de 2009

nire profila.nire buruari egindako galdetegiaa


1-nire kirolik gustukoenak: Futbola eta saskibaloia.

2-nire kirolarik kuttunenak: Bojan,messi,lakovic,navarro,nadal,alonso.....

3-guztukoa ez dut kolore bat: Arroxa

4-zenbaki guztukoena: 35

5-nire ustez katerik onena: tele5

6-nire uztez telebistako saiorik nena: Aida

7-nusika taldea faboritoena:el canto del loco

8-gaua ala eguna nahiago: eguna

9-on-lineko jokorik dibertigarriena:billarra

10-txikitako oroimen politena: 5.mailan irabazi genun finalana 2-1 ingenun eta ni 2 golak sartu nitun

11-maniarik: aurrena beti eskubiko zapata jansteet eta gero eskerrekua

12-ametsetako bidaia: ingalaterrara

5 comentarios:

  1. wola!! tu profila esta muy bine jajaja, y la foto mu buena... bas bien jajaja

    ResponderEliminar
  2. guuuapoo
    en este paso a cibeles ee
    bueno guapxmoo
    mxs...
    lara eta mireia

    ResponderEliminar
  3. jejeje q flipau.. broma broma jeje muy bonita la foto y el blog tambien muy wapooo besos agur:-)

    ResponderEliminar
  4. esta muy bien tu trabajo y la foto es super buena.

    ResponderEliminar